Lang gb
|

Wasze hity

  1. Cudowny chłopak
  2. Więzień labiryntu: Lek...
  3. Plan B
  4. Fernando
  5. Jumanji: Przygoda w dż...
  6. Narzeczony na niby
  7. Nowe oblicze Greya
  8. Czarna pantera
  9. Podatek od miłości
  10. Gnomy rozrabiają
KEI

Super 8


Reżyseria: J.J. Abrams

Repertuar filmu "Super 8" w Rybniku

Brak repertuaru dla filmu "Super 8" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Super 8

Czas trwania: 112 min.
Produkcja: USA , 2011
Premiera: 17 czerwca 2011
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: J.J. Abrams
Obsada: Kyle Chandler, Elle Fanning, Joel Courtney

Jest lato 1979 roku. Grupa przyjaciół z niewielkiego miasteczka w Ohio decyduje się nakręcić film o zombie. W trakcie zdjęć realizowanych na taśmie 8 mm, dochodzi do groźnej katastrofy kolejowej. Cudem uniknąwszy śmierci, młodzi filmowcy odkrywają, że wypadek nie był przypadkiem. W miasteczku znikają ludzie i dochodzi do innych niewytłumaczalnych zjawisk. Kiedy miejscowy policjant Jack Lamb (Kyle Chandler) usiłuje odkryć prawdę, okazuje się, że jest ona bardziej przerażająca niż wszystko, co mogli sobie wyobrazić.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1109 razy. | Oceń film

Trailer filmu: Super 8

Wasze opinie

Tomuś 10. sierpnia 2011, 13:20

Film fajny, wbija w fotel. Jest naprawę cool. Szczególnie podobał mi się tekst po wybuchu pociągu : "To jest POWAŻNA sprawa, mówią o tym w wiadomościach". Mimo ze mam już 5 lat, oglądałem ten film z wypiekami na twarzy. Polecam go szczególnie całej grupie starszaków.

arekmaan 31. lipca 2011, 0:36

Gorąco polecam. Film bardzo mi się podobał. Świetny klimat, bardzo dobra gra aktorska i przyjemne efekty. Moim zdaniem bardzo udana mieszanina kilku gatunków.
Całość bardzo przypomina mi "bajkę" Iron Giant z 1999r.
Moja ocena 8/10

Greg 24. lipca 2011, 22:51

Znakomity :) szczerze - wybrałem się z intencją odmóżdżenia, a dostałem ZNACZNIE więcej niż się spodziewałem. Świetny wątek fabularny, urocza gra dzieciaków (przypomina klasyki z tamtych lat), humor i dyskretne bawienie się konwencją (kobieta w wałkach w podziemiach - GIT!). Całość to zdawałoby się niewykonalne połączenie ET, Goonies i thrillera SCI-FI. Wyszedłem z kina w znakomitym humorze.

kobraaga 9. lipca 2011, 18:56

Jeśli ktoś lubi ET w nieco mocniejszej formie to polecam, jednak dla mnie film był nudny i niestety standardowy...nie polecam

ya 9. lipca 2011, 8:07

najlepsze w całym filmie jest zakończenie - nareszcie można wstać i pójść do domu

MARRY 6. lipca 2011, 0:02

FILM FAJNY I CIEKAWY.............POLECAM WARTO OGLADNAC

Tom 30. czerwca 2011, 19:58

Masakra , zero akcji , nuda , porazka.

Dee 29. czerwca 2011, 20:18

Super 8, a dokładniej film Super 8mm to taśma filmowa popularna wśród amatorów w tamtych czasach (zanim powstał VHS). Dzieciaki w filmie kręcą na takiej taśmie swój film.

super 8 28. czerwca 2011, 1:02

Film niezły, na początku słabo się zapowiadał ale z czasem sie rozkręcił. Warto oglądnąć.

Nuri 26. czerwca 2011, 15:42

Film baaaardzo słaby.Chyba, że ma się 10 lat lub taką mentalność.

Uki 26. czerwca 2011, 14:29

Film bardzo dobry, choć bez fajerwerków. Kamera skupia się na głównych bohaterach. Zakończenie - niestety - hollywood'zkie, ale tylko trochę razi. Warto.

berry 24. czerwca 2011, 4:10

Mi bardzo podobał się ten film. Tak naprawdę jest on dla każdego nie ważne czy ma sie 12 lat czy więcej a może mniej. Generalnie film jest dobrze wykonany i może naprawdę zainteresować ;) Warto zostać aż skończą sie napisy końcowe gdyż wtedy będzie jasne dlaczego film nazywa sie "Super 8". Polecam na 1000000%

kamila 23. czerwca 2011, 16:51

film jest bardzo fajny, momentami straszny, zagadkowy i wogóle super
tylko ni można sie połapać skad tytuł "Super 8" to do niczego w tym filmie nie nawiazuje
jest to okazja do zobaczenia w jednej z ról głównych siostre dakoty fanning
polecam :P

Dee 23. czerwca 2011, 15:25

Fantastyczny film. Nie należy się nastawiać na odkrywczość i "coś nowego" tylko na porządny kawałek rozrywki z odniesieniami do filmów Spielberga i Abramsa dla tych co je oglądali. Dobra gra dzieciaków, fajna fabuła i dobre efekty. Taka "zemsta E.T." ;)

conger 23. czerwca 2011, 14:12

Film w stylu Kubusia Puchatka, raczej dla odbiorców poniżej 12 roku życia. Ogółem niezły ale dla dzieci. Notabene aż dziwne że nie pochodzi ze stajni Disneya

telegram 21. czerwca 2011, 18:25

Bardzo sympatyczny film na letnie popołudnie - skrzyżowanie "E.T." i "Goonies", umiejętnie osadzone w klimacie lat 70. Na kolana nie rzuca, zagadka też średnio zagadkowa, ale czas w kinie upływa szybko i człowiek się może zrelaksować. A po wyjściu z kina szybko o filmie zapomnieć.

tajron 19. czerwca 2011, 21:58

Jeżeli masz <12 lat, to polecam

tommy 18. czerwca 2011, 22:05

a gdzie komentarze? mam isć czy nie?

Dodaj nowy komentarz Super 8

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Repertuar Kin

Premiery

16 lutego
14 lutego
9 lutego
2 lutego

Zapowiedzi

23 lutego
2 marca
8 marca
9 marca
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin